Offentligheten

Det tog ett litet tag innan jag vågade börja skriva alls, och ännu ett litet tag innan jag tog mig i kragen och bestämde mig för att göra bloggen offentlig även för mina vänner och bekanta. Jag ser detta som en egen sorts terapi; att få skriva av mig om saker och ting och lätta lite på hjärtat. Det löser absolut inte mina problem men alla olika människor har sina sätt att hantera situationer i livet och jag har valt detta som en av mina kanaler.
 
 Det är inte alltid snällt. Det är inte heller lättsmält. Det kan vara brutalt ärligt men jag är som sagt inte unik i mitt slag att leva under förhållanden som dessa. Tvärtom. Nu är det gjort och det finns ingen turning back. Nu inleder jag alltså min livs resa tillsammans med er.
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: