Baka baka liten kaka!

Om lite mer än en månad så fyller Jamal 9 år och vi har diskuterat olika alternativ på aktiviteter att göra till hans födelsedag, antingen födelsedagskalas med något kul tema eller att vi bara familjen reser någonstans och gör nåt kul. Legoland var ett riktigt uppmuntrande alternativ men vi får se hur och vad det blir. Dock så hade jag ju aldrig tänkt på vad som ska stoppas i munnen. Fram tills jag snubblade in på en härlig bakblogg där första bilden jag uppmärksammade var denna: 
 
 
Om du vill veta vad detta ska bli så kika in på Ulrikas Fika och bli förvånad över hur enkelt det kan vara att piffa upp något så vanligt och "enkelt". Jag kan nästan svära på att de flesta av er kommer vilja prova på detta då slutresultatet kan bli otroligt snyggt! Jag måste bara komma ihåg att handla hushållsfärg så jag inte står utan när det väl är dags!


Kommentarer
Postat av: Louise Nilsson

Ser jättegott ut!

Kolla gärna in i min blogg och om du skulle kunna ge lite feedback skulle det vara jättekul :)

2014-03-21 @ 17:32:19
URL: http://annalouise.blogg.se
Postat av: cassie

Fin blogg du har :)

Jobbigt med diagnoser. Har själv Asperger syndrom. Sen har min bror några också. Det är inte alls lätt som du säger för när och kära med inte så jätte lätt heller för oss som har det.

2014-03-21 @ 21:38:22
URL: http://luciferz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: