En löptur i skogen...

...kan det bli när man blir arg. I alla fall för min son. 

Sonens assistent ringde från skolan igen och berättade att Jamal var arg för något men vägrade berätta varför och började istället springa några varv runt skolgården för att sen sätta fart upp i skogen. Jag sa att Jamal gärna får ringa sen om han vill prata med mig vilket han också gjorde. Efter att han fått prata av sig blir allt lugnt igen. Han ville hem från början men förstod i slutändan att han inte kan gå hem för att han är arg. Han blev ju inte gladare men han fick liksom gilla läget. 

Något väldigt positivt jag fick ut från vårt samtal är ändå att han är positivt inställd till att börja medicinera och det gör mig glad att vi inte kommer behöva bråka om saken när det sätter igång. 

Bjussar här på en dracula från halloween. Varför måste barn alltid växa så snabbt? Ibland vill man bara stanna tiden och ha sin bebis för alltid! ^^




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Coolt :)

Svar: Tack!
Kaos i Storstan'

2014-03-22 @ 09:58:31
URL: http://byrrebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: