Internationella kvinnodagen!

Idag var det skönt att få sova ut och inte vehöva vakna till en skrikande väckarklocka. Jamal ringde imorse och ville prata med Jeff för att lugna sinnet så jag tror att han kommer vara glad imorgon när han kommer hem. 

Vid 3-snåret så tog Jeff med mig på en tur till Loopen, en uteservering vid Tanto i hornstull. Vi beställde en lättare lunch och avnjöt den tillsammans. Fy vad skönt med vårsolen!! D-vitaminerna är välbehövda efter en lång och mörk vinter. Men solen försvann bakom den stora bron nästan ovan oss så vi hoppade in i bilen och åkte hem istället. 

Nu kikar jag på tv medan jag väntar på att huvudvärken ska lugna sig sen ikväll blir det väl mello. Även om man inte riktigt gillar sådan musik alls egentligen så måste man väl vara med i tiden och kunna fatta vad svenska folket kommer babbla om fram till eurovision. Hursom så här såg det ut för oss idag: 

Ha en fin kväll!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: