Lugn och harmoni!

Idag har allt gått smärtfritt, jag har fått mycket jobb gjort och inga jobbiga samtal från skolan. Jag har ju haft koll på mobilen och varit förberedd men kan nu andas ut när jag är på väg hem. Jag skippade lunchen så jag kunde sluta en timme tidigare. Jag fick nöja mig med en dietshake mellan alla siffror och är nu hungrig som en varg. Bäst är ju ändå att vi har färdig mat hemma som bara behöver värmas på innan middagen. 

På så sätt får jag och Jamal lite mer kvalitetstid tillsammans och jag känner mig lite sugen på att spela tv-spel med honom. Han har nu börjat med "Lego the movie" och jag älskar alla lego-tvspel för de är så enkla och innehåller inget blod eller våld i sån grad att det skulle påverka ett barn negativt som ex. GTA och div zombie och pangpang spel.  När Jamal kommer hem ska han få en stooor kram för att det varit en bra dag idag. :-) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: